PUBLIC
2008-04-15 | |
A digitális világ az utcán hever! | |
Aki ellátogatott 2008. április 26. és 29. között a BrandFestival Digital kihelyezett pavilonjába a Madách térre, megismerkedhetett a digitális világ legújabb felfedezéseivel az IKO New Media, a Nav N Go, a Kitchen Budapest és a Pixman jóvoltából. A digitális kütyüsimogatóban bárkinek bármi kipróbálható volt! A BrandFestival Digital napján minden előadást és a köztéri eseményeket élőben közvetítette a Livepoint.
|
2008-04-15 | |
IKO New Media | |
Az IKO New Media a célzott kommunikáció legújabb eszközeit használja. Költséghatékony módszereket használ az üzenetek minél pontosabb célba juttatása érdekében, ezen kívül távközlési és tartalomszolgáltató, valamint mobil- és IVR-alapú üzleti alkalmazásfejlesztéssel foglalkozik. Olyan vállalatoknak kínálnak promóciós és eladásnövelő vagy imázsépítő szolgáltatásokat, amelyek célzott kommunikációt szeretnének megvalósítani ügyfeleik és vásárlóik részére.
|
2008-04-15 | |
Nav N Go | |
A két és fél éve alakult Nav N Go forradalmasította a személyes navigációt. Ma már Európa valamennyi országában háztól házig navigációt kínálnak az egyedülálló iGo My way GPS-navigációs szoftver segítségével. A cég a nagy sikernek köszönhetően rohamosan fejlődik, tevékenységük ma már messze túlmutat a navigációs szoftverfejlesztésen, ma már több mint 70 partner részére fejlesztenek szoftvermegoldásokat.
|
2008-04-15 | |
PIXMAN | |
A média, amely mobil módon jut el az emberekhez, a PIXMAN szabadalmazott technológia alkalmazásával, közvetlen és digitális élményt nyújt a közönségnek. A sajátos technológiát alkalmazó cégnek három fő profilja van: a PixMonitor egy hordozható, multifunkcionális multimédiás eszköz, a PixProjector egy szórakoztató és hordozható multimédiás kivetítő, a PixTickerman pedig egy futó szöveges üzeneteket megjelenítő, hordozható elektronikus rendszer.
|
2008-04-15 | |
Kitchen Budapest | |
A KIBU egy városi térrel, mobil kommunikációval és internettel foglalkozó multifunkcionális hely, ahol fiatal kutatók és egyetemisták számára biztosítanak teret és eszközt a szabad gondolkodásra, s a kreatív csapatmunkára. A Magyar Telekom 2007-ben indult boszorkánykonyhájának célja az, hogy a fiatalk kutatókkal közösen megkeressék a társadalom, a művészet, a tudományok és az új média közötti kapcsolódási pontokat.
|