ELŐADÓK
Econet |
Balázs Csaba az ELTE jogi karának elvégzése után megjárta többek között az ÁPV Rt., a Sportfólió Kht. és a Stadion Invest Rt. Igazgatói posztját, 2006-tól az econet.hu Média, Telekommunikációs és Vagyonkezelő Nyrt. Elnöke. Az általa irányított cégcsoportba tartozik többek között az Est Média, a Freeblog.hu, a Sziget.hu és az Externet. |
Balázs Csaba Vezérigazgató |
Index |
Bazsó Gábor, alias Nino Karotta az autós újságírás egyik fenegyereke, a Totalcar tévéműsor egykori műsorvezetője, az Index online videótartalomért felelős vezetője és az Index alá tartozó Totalcar.hu ügyvezető igazgatója. Saját blogján (karotta.blog.hu) ismerkedhetünk meg életével és munkásságával. |
Bazsó 'Karotta' Gábor Online videotartalomért felelős vezető |
Blogter |
Meghívott előadó a PPKE-BTK Kommunikáció Intézetében, több hazai "web kettes" szolgáltatás, kifejlesztésében és üzemeltetésében vett részt, például a blogter.hu blogszolgáltató, vagy a videobomb.hu videó megosztó és a linkter közösségi híroldal. Szakmai blogját a doransky.hu alatt írja. |
Dobó Mátyás Tartalomfejlesztési igazgató |
Arcus Search |
Üzletágvezető az Arcus Search-nél. Szakmai tapasztalat: 2007 szeptember 1 Arcus Search divízióvezető 2002. január – 2007 augusztus 31. Arcanian Consulting vezető tanácsadó 2001. – 2002 EnterNet portál főszerkesztő 1996. - 2001. CHIP Magazin szakújságíró, szerkesztő Szervezeti tagságok 2006 - Google Adwords Professional minősítés 004-2005 SEMPO (Search Engine Marketing Professionals Organization) 2004-2006 SMA-EU (Search Marketing Association – EU) Working Group Member |
Fazakas László Üzletágvezető |
[origo] Zrt. |
Gazsó Gábor immár nyolc éve dolgozik az online hirdetési piacon, 2001-től az [origo] kötelékében dolgozik, ahol vezetőtársával, Somogyi Péter Pállal és kollégáival a digitális marketing elkötelezett híveként rendületlenül építik, bővítik és fejlesztik Magyarország legnagyobb online értékesítési házát, az Adhouse-t. Munkája mellett a magánéletben is egy fajta „önkéntes online nagykövetként” igyekszik mindenkit meggyőzni az internetes felület erejéről és hatékonyságáról. |
Gazsó Gábor Médiaértékestési igazgatóhelyettes |
Index |
1991-ben informatikus mérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen. Cége alvállalkozóként már az egyetemi évek alatt bedolgozik a Magyar Televízióhoz, később pedig részt vesz az első hazai interaktív médiatermék, az ABCD CD-ROM magazin, majd az első magyar nyelvű internetes újság, az iNteRNeTTo megalapításában és szerkesztésében. 1999-ben, kiadójukkal támadt emlékezetes konfliktusuk után részt vesz az Index.hu megalapításában, ahol 2004 elejéig az igazgatótanács tagja, a vállalat munkáját jelenleg tanácsadóként segíti. |
Gerényi Gábor Stratégiai tanácsadó |
UPC |
Grósz Judit a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, majd ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-en végezte szakmai gyakorlatát. Itthoni pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte Account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. Marketingvezetője lett. 2000 óta a UPC Magyarország Kft. csapatát erősíti, ahol a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003. novemberétől országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vesz részt a társaság munkájában. |
Grósz Judit Marketing és értékesítési igazgató |
Coca-Cola |
Katalin az egyik legnagyobb hazai édesipari cégnél, a United Biscuits Győri Keksznél kezdte pályafutását, ahol különböző hazai és nemzetközi márkák sikeréhez járult hozzá. 2000-ben a Fanta és Sprite márkamenedzsereként csatlakozott a Coca-Colához (CC), később a szénsavas üdítőitalok kategóriájának márkamenedzsere lett, majd 2004-ben a CC regionális marketing menedzsereként folytatta pályáját. Munkájával nemcsak Magyarország legnagyobb üdítőital márkájának jövőjét alakítja ki, hanem számos lokális márkastratégia fejlesztése is a nevéhez fűződik. |
Halász Kata Marketing igazgató |
Microsoft Digital Advertising Solutions Online Services Group |
Arend Hendriks a Microsoft digitális szolgáltatásokért felelős regionális vezetője a közép- és kelet-európai térségben. A Microsoft webes alkalmazáscsomagja, a Windows Live és az MSN márkák magyarországi és közép-európai bevezetése és a regionális stratégiák kidolgozása fűződik nevéhez. A cég digitális marketing területének újrapozicionálásáért is felelős. Jelenleg Svájban él feleségével, legfontosabb hobbija a síelés. |
Hendriks, Arend CEE igazgató |
[origo] Zrt. |
Az ELTE TFK magyar-történelem szakán végzett, emellett tanult a Szociológiai Intézetében szociológián. Karrierje első állomása a Figyelő Kiadói Rt. volt, ezután ment át a Danubius Kereskedőház Rt-hez dolgozni, a DSH marketingigazgatója volt, majd innen igazolt a Magyar Televízióhoz, ahol a marketing részleg vezetői feladatait látta el. 2007-ben a Szonda Ipsos marketingigazgatója volt, 2008. január 1-jén csatlakozott az [origo] csapatához. Van sajtós, rádiós, televíziós tapasztalata, és nagyon örül, hogy most a legdinamikusabb médiatípust tanulmányozhatja működés közben. Hobbija az evezés, s reméli, lesz lehetősége arra, hogy gyermekeit is megtaníthassa erre a szép sportra. |
Horváth Réka Stratégiai tartalomfejlesztő |
Adidas Magyarország |
Jenet Katalin a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett, főbb szakterületei a marketing kommunikáció és nemzetközi gazdálkodás. Az elmúlt 8 év során több szektorban dolgozott marketing területen, megfordult a Lay’s Magyarországnál, az UNILEVER-nél, volt marketing menedzser a Sanománál, jelenleg az Adidas Magyarország kommunikációs vezetője, a márka magyarországi kommunikációs és PR aktivitásaiért felel. Szabadidejében a játékosság és a kihívás is szerepet kap, melyből az elsőt a rendszeres squash meccsek, míg az utóbbit az egyre több lefutott kilométer testesíti meg. |
Jenet Katalin Kommunikciós vezető |
ETARGET |
1978-ban született, középiskolai tanulmányait 1996-ban fejezte be. 1998-ban a T-Mobile (akkor még EuroTel) mobiltelefon-szolgáltatónál kezdett dolgozni, ahol ügyfélszolgálati menedzserként tevékenykedett. 2002-ben került az Orange mobiltelefon-szolgáltatóhoz, ahol értékesítési menedzser funkciót töltött be kis- és középvállakozások számára. 2004-től az Intersonic társaságnál, mint DVD-stúdió menedzser dolgozott, ahol a DVD gyártásért volt felelős. 2005. novemberétől tölti be az ETRAGET Kft. magyarországi részlegének Country Manager pozícióját. |
Kálmán Tamás Country Manager |
UPC Broadband |
Az egyik legismertebb televíziós szakember a digitális kommunikáció és az új média területén. A UPC Broadband TV produkciós alelnöke a karrierjét a BBC Interaktív TV részlegének alapító tagjaként kezdte, majd a Carlton Televíziónál folytatta, ahol design és produkciós vezető, valamint kreatív igazgató volt. A UPC-hez való csatlakozása előtt a UPC testvérvállalataként működő Chellomedia-hoz tartozó iTV és eTV ügyvezető igazgatója volt. Jelenleg Hollandiában él feleségével és két gyermekével. |
Kearney, Andrew TV produkciós alelnök |
Kirowski |
A Kirowski keresőmarketing-üzletága, az Iprospect igazgatója. A közgazdász végzettségű szakember a KVIF kereskedelmi szakának reklám szakirányán, majd a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi karán szerzett diplomát. 1998-ban ő volt az elindítója az első hazai online reklámkampánynak, azt követően pedig nemzetközi kommunikációs (DDB, McCann Erickson) és médiaügynökségeknél (OMD) dolgozott marketingszakértőként. A Telnet Hungary stratégiai igazgatója, később a Red-stars interaktív kommunikációs Rt. alapító-tulajdonos vezérigazgatója. 2005 és 2006 között a Ringier kapcsolati marketing osztályát vezette. |
Keresztúri Gergely Keresőmarketing igazgató |
Szonda-Ipsos/Gemius |
Kovács Márton közgazdászként majd szociológusként végzett Budapesten. Az Ariosz, majd a Szonda Ipsos kutatásvezetőjeként az elmúlt években az internethez, információs társadalomhoz, a távközlési és az energiaszektorhoz, valamint a média területeihez kötődő projektekben vett részt kutatóként és tanácsadóként egyaránt, így többek között a Nemzeti Szélessávú Stratégiát megalapozó kutatásban, tartalomfogyasztás alapú szegmentációs elemzésekben, fogyasztás-előrejelzésekben és statisztikai modellezésekben. Jelenleg a Gemius/Ipsos Audience online közönségmérési megoldás hazai projektjét vezeti a Szonda Ipsos-nál. |
Kovács Márton Kutatásvezető |
UNIQA |
2007. január 1-je óta az UNIQA kommunikációs vezetője. A K&H-nál dolgozott marketing vezetőként, nevéhez fűződik az Argosz Biztosító re-brandingje, jelenleg az UNIQA marketing stratégiájáért, külső- és belső, termék- és image kommunikációjáért, a szponzorációért és a külsős rendezvényekért felel. Az UNIQA Vital Club márkaépítésén is dolgozik. MBA diplomás. Gyakori önkéntes sportrendezvényeken, gátépítésen áradáskor, szenvedélyesen űzött hobbija a vitorlázás. |
Mihók Ildikó Kommunikációs vezető |
Neo Interactive |
"Az internetes láthatóság egyet jelent a keresőkben való láthatósággal” – vallja Miyazaki Jun, a Neo Interactive SEO (kereső optimalizálás) divíziójának vezetője, aki nap, mint nap azért dolgozik, hogy ügyfelei a keresőkben minél előkelőbb pozíciókban foglaljanak helyet. A keresőmotorok mágusa civilben szenvedélyes sci-fi fanatikus és véleményalkotó blogger, a blogokat ugyanis a jövő társadalom-befolyásoló tényezőinek tartja. Science-fiction rajongóként részt vett az Átjáró Nap, majd később Átjáró Találkozások néven futó rendezvénysorozat szervezésében, mely olyan tévésorozatok és mozifilmek sztárjait hozta el először Magyarországra közönségtalálkozóra, mint a Star Trek, a Csillagok Háborúja vagy a Lost. |
Miyazaki Jun SEO divízió vezető |
BME-ITTK |
Kétségtelen, hogy Molnár Szilárd pályaképét elnézve nincs még egy szókapcsolat, mely annyiszor ismétlődne, mint az információs társadalom, és nincs még egy olyan szakember ma Magyarországon, aki kompetensebb lenne a témában. A többtucatnyi publikációt, számos konferenciát és előadást maga mögött tudó szakember főbb kutatási területei közé tartozik a társadalmi tőke, az elektronikus közigazgatás, az eInclusion, a digitális megosztottság, és a Sulinet program. Molnár Szilárd immár kereken 10 éve a Budapesti Műszaki Egyetem, Információs Társadalom- és Trendkutató Központban dolgozik, 2006-tól pedig annak igazgatója. Büszke rá, hogy 10 év alatt sikerült önerőből létrehozni és fenntartani egy olyan független társadalomtudományi kutatóintézetet, amelyik ma már talán számos témakör esetében megkerülhetetlen. Molnár Szilárd a Brand Festival Digital-on az internet kutatásról és annak társadalmi aspektusairól tart majd előadást. |
Molnár Szilárd Digitális megosztottság kutatóműhely vezetője |
Troika |
A Troika alapító tagja a párizsi Nemzeti Művészeti és Mesterképző Iskolán (Ecole Nationale Superieure d'Arts et Metiers) tanult, ahol mérnöki mesterfokozatot szerzett. A főiskola elvégzése után Milánóban kezdett dolgozni termék- és belsőtervezőként. 2003-ban mesterfokozatot szerzett a londoni Royal College of Art formatervező szakán, majd 2004-ben két egyetemi barátjával alapította meg a Troika formációt. A világ számos nagyvárosában volt már kiállítása Londontól New York-on keresztül Tokióig, legfontosabb partnerei: British Airways, BBC, MTV Networks, Warner Music. |
Noel, Sebastian Alapító |
Ormós ügyvédi iroda |
Dr. Ormós Zoltán ügyvéd, az Ormós Ügyvédi Iroda vezetője. Ormós Zoltán a Köves és Társai Clifford Chance Ügyvédi Iroda munkatársaként kezdett el foglalkozni az infokommunikációs joggal és annak részterületeivel. A Business Software Alliance-nek végzett munkák hamar ismertté tették nevét a szakmában. 2000-ben megalapította az Ormós Ügyvédi Irodát, mely nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az informatikai jog, a távközlési jog, valamint a szerzői jog területén. Előadása ajánlott mindenkinek, akit érdekelnek a reklámokkal, illetve az internettel kapcsolatos szerzői jogi kérdések. |
Ormós Zoltán, Dr. Alapító |
Sanoma Budapest Zrt. |
27 éves, 2002-ben Vállalkozásszervező közgazdászként végzett a Szent István egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémián. A Sanománál 2001 szeptembere óta van, pályafutását gyakornokként kezdte. 2003-tól értékesítőként, 2006-tól pedig az újonnan alakult szolgáltatásértékesítési csoport vezetőjeként tevékenykedett, majd 2007 májusától a teljes online sales tevékenységért felel hirdetési igazgatóként. |
Palocsay Géza Online hirdetési igazgató |
Google Hungary |
A keresőóriás magyarországi képviselője 2006. vége óta. Legfőbb feladata a cég magyarországi tevékenységének elindítása, felelős a magyarországi üzleti terv elkészítése, valamint a partnerkapcsolatok kialakítása mellett a direkt értékesítési csapat felépítéséért is. A BGF-KKF és a Lincoln University közös programjában szerzett üzleti diplomát, majd a Pécsi Egyetemen tanult tovább. Pályafutását a marketingkommunikáció területén kezdte, nemzetközi reklámügynökségek ügyfélkapcsolati osztályain, majd tevékenységét a reklámértékesítés és a teljes marketing, valamint PR területére bővítette az HBO magyarországi irodájában. Rövid T-Mobile-os márkastratégiai kitérő után érkezett a Google helyi irodájának élére. A BGF-KKF rendszeres vendégelőadója, marketingkommunikációs jegyzet társszerzője. |
Peresztegi Zoltán Country Representative |
Information Architecture Institute |
A Practical Information Architecture (Gyakorlati információ-architektúra) és a Web Dogma '06 könyvek szerzője, az európai információ-architektúra egyik legtekintélyesebb alakja. B2B kommunikációs anyagok és marketing-stratégiák kifejlesztésével foglalkozik, az általa létrehozott microsite a blog interaktív elődjének tekinthető. Reiss jelenleg a Information Architecture Institute igazgatótanácsának elnöke, továbbá az interaktív alkalmazásokat és weboldalakat tervező FatDUX cég vezérigazgatója. |
Reiss, Eric Elnök |
Mediaedge:cia |
Hazánk egyik legtapasztaltabb médiaügynökségi szakembere, pályafutását 1995-ben kezdte a McCann Erickson médiaosztályán, 2000 óta pedig a Mediaedge:cia ügyvezetője, mely Magyarország egyik vezetõ médiakommunikációs ügynöksége. Alapító tagja a MAKSZ médiaszekciójának, éveken keresztül alelnök volt, a tavalyi évtől pedig már elnökként irányította a munkát. A médiaszakember által vezetett ügynökség 2007-ben az év ügynöksége volt. |
Simon Zsolt Ügyvezető igazgató |
|
Ran Slavin egy Tel-Avivban élő, sokoldalú audiovizuális művész. Munkáiban a digitális és akusztikus zene, az experimentális film- és videóművészet különböző formáit használja fel. A kortárs művészetek és az aktuális, új zenei szcénák között mozgó Slavin alkotásait nehezen lehet meghatározni: sokarcú, erősen urbánus, sötét hangulatú és gyakran szürreális. Élő audiovizuális performanszaiban a hang és a videó erősen kapcsolódik egymáshoz. Videói, zenéje és élő fellépései során megtapasztalhatjuk Slavin sajátos audiovizuális birodalmát, ahol az urbán és az absztrakt, a reál és a hiperreál művészet valósul meg egy álomszerű atmoszférában. Olyan lemezkiadóknál jelentek meg felvételei, mint a portugál Cronica, a frankfurti Mille Plateaux és a brüsszeli Sub Rosa. www.ranslavin.com |
Slavin, Ran Audiovizuális művész |
Kitchen Budapest |
1976-ban született Budapesten. Diplomáját Svédországban szerezte, majd ugyanott az Építészet és Média Technológia Tanszék oktatójaként tevékenykedett. Ezzel párhuzamosan a stockholmi Interactive Institute (Smart Studio), és a budapesti MOKK Media Research kutatójaként is tevékenykedik. Workshopokat, előadásokat tart különböző európai egyetemeken, emellett vezeti az AETHER irodát (www.aether.hu), aminek profilja a mediális környezet-fejlesztés. Szabolcs alkotóként az új technológiák kulturális hatásait kutatja, installációiban olyan megoldásokra törekszik, melyek a tér, a technológia és az interakció egyidejű érvényesítését valósítják meg. |
Somlai-Fisher Ádám Kutató |
Neo Interactive |
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. 2007-ben elvállalja a HipeRV újmédiás éves kiadvány főszerkesztői pozícióját, 2008-ban pedig társszervezőként a BrandFestival Digital elnöki tisztségét. |
Soós Gergely Ügyvezető igazgató |
Coca-Cola Magyarország |
A Coca-Cola Magyarország médiaigazgatója zökkenőmentes karriert tudhat a háta mögött. A Közgazdaságtudományi Egyetemen vezetés-szervezés szakirányon végzett, innen egyenes út vezetett a Coca-Cola-hoz, ahol 2001 óta média területen dolgozik. Az elmúlt évek során egyedülálló tapasztalatra tett szert a vállalati online és offline médiakommunikáció terén, jelenleg három ország, Csehország, Magyarország és Szlovákia média megjelenéseit irányítja. |
Spielmann Katalin Médiaigazgató |
Darwin's Marketing Evolution |
Szekfű Balázs közgazdász, kommunikációs szakértő, a memetika marketingben való alkalmazásában Magyarországon egyedülálló intézet, a Darwin’s memetikai labor működtetője. Fő érdeklődési területe a kommunikáció, a memetika, a hálózatelmélet és az új infkommunikációs technológiák. 2006-ban részt vett a Yale Egyetem18 fős „elitképző” kurzusán, ahová a hallgatókat száz ország mintegy ezer jelentkezőjéből választottak ki. A kurzus illusztris résztvevői közt volt többek közt a Costa Rica-i pénzügyminiszter, az ENSZ főtitkárhelyettesének kabinetfőnöke és az etiópiai szerzői jogi hivatal vezetője. Szekfű Balázs üzletemberként ott volt a Carnation és a Sziget Kft. alapítói közt, magánemberként szenvedélyes világutazó és ex-Tilosos műsorvezető magas.les néven. Előadása ajánlott mindenkinek, aki új utakat keres a marketing-kommunikáció terén. A kommunikációs szakember Mém-hálózatok a brandingben címmel arról beszél majd, hogyan használhatóak a memetika eredményei a gyakorlati marketingben. |
Szekfű Balázs Stratégiai igazgató |
Klikkmánia.hu |
Sziebig Péter közgazdászként végzett vezetés szervezés szakirányon, 2000-től az internetes alkalmazások fejlesztésével foglalkozó eVolution Media ügyvezetője és tulajdonosa volt egyben. Később az e-kereskedelemmel foglalkozó Viala Kft.-hez igazolt, ahol először a NetPincer.hu-nál dolgozott, 2007-től pedig a Klikkmánia online ügynökség ügyvezetője. Közben könyvet írt, „Eljárás interaktív hirdetés kiszolgálására” címmel kitalált és bejegyzett egy szabadalmat, külföldi terjeszkedést vezényelt és felépített egy ügynökséget. A szakember büszke rá, hogy egy robbanás előtt álló piacon, egy hiperváltozékony környezetben kell megülnie nap, mint nap egy dinamikusan növekvő szervezetet. |
Sziebig Péter Vezető |
RTL Klub |
Az RTL Klub online üzletágának 2007-ben kinevezett vezetője tömegkommunikációs szakértő, rádiós újságíró és tanár egyben. Dolgozott a T-Online pr-vezetőjeként, volt számítógépes játékokkal foglalkozó lap főszerkesztője, 4 éven át a Magyar Rádió alkalmazottja volt, s immár csaknem másfél évtizede vezet műsort a Petőfi Rádión. Nagy elszántsággal rendelkező embernek tartja magát, aki folyamatos nyitottságával igyekszik megmutatni, hogy a magyarországi média is képes lehetne megújulásra, korszerű tartalomszolgáltatásra, hatékony működésre. |
Szilágyi Árpád Online üzletág vezető |
IndexTools (Yahoo!) |
Sikeres vállalkozó és informatikai szakember, 2006-ban "Az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójává" választották, az általa alapított IndexTools jelenetős részét pedig épp a közelmúltban vásárolta fel a Yahoo. 19 évesen létrehozta a szalagos kordonok forgalmazásával foglalkozó Tensa Kft.-t, majd 2000-ben megalapította a webanalitikai szoftvereket fejlesztő IndexToolst, mely ma a piac vezető vállalata és New Yorkban is rendelkezik irodával. Az Index- Tools ügyfeleinek fele Amerikában van, de Európából is sokan fordulnak hozzájuk. Idei bevételük 500 millió forint körül várható, jövőre ennek a duplájára számítanak. |
Szőke Márton Ügyvezető igazgató |
Adverticum |
Az Adverticum Zrt. megalakulása óta részt vesz a vállalat munkájában, korábban mint az ügyfélkapcsolatokért felelős vezető, 2005 óta pedig mint kereskedelmi és marketing igazgató. 2006-ban irányításával vezette be a cég az ügyfelek mind jobb kiszolgálását segítő CRM rendszert az Adverticumnál, az idei év nagy kihívása pedig az új generációs hirdetés-kiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer Next Generation piaci bevezetése, brandjének felépítése. |
Szutor Ferenc Kereskedelmi igazgató |
Zoom.hu |
Volt kommandós, a Különleges Szolgálat egykori műveleti parancsnoka 1991-1998 között. Tanulmányait Rendőrtiszti és Katonai Főiskolán, illetve a Corvinus Egyetem Manager szakán végezte. A médiában politikai ütközőemberként (különösen 2002-ben), és az utóbbi két évben rendőrségi szakértőként ismert. Alapítója a magyar kis- és középvállalkozásokat tömörítő Gazdasági Reformklubnak. Gazdasági érdekeltségeit tekintve több cég tulajdonosa, melyek az építő ipari műszaki tervezésben, pénzügyi tanácsadásban dolgoznak itthon és külföldön. Új befektetése a ZOOM. hu internetes hírportál elindítása. |
Tarjányi Péter Alapító |
R-Time |
Az RTL Klub reklámidejét értékesítő R-time ügyvezető igazgató-helyettese otthon van a kereskedelmi televíziók világában. 1997-ben a TV2-nél kezdte client service managerként, majd key accountként folytatta. 2000-ben került az RTL Klubhoz értékesítési csoportvezető majd Head of sales pozícióba. 2004 óta a csatorna tulajdonában lévő R-time ügyvezető-helyettese. |
Vidus Gabriella Ügyvezető igazgató-helyettes |
AGB Nielsen Médiakutató Kft |
1979-ben végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. Master of Arts fokozatot szerzett 1986-ban a Connecticuti Egyetemen Politikatudomány és Közvéleménykutatás területen, 1991-93 között a University of Massachusetts Posztgraduális kommmunikációs tanulmányok (Ph.D. program) hallgatója. A Társadalomudományi Intézetben dokumentátor (1980-83), majd a Tömegkommunikációs Kutató Központban dolgozott 1983-tól tudományos titkárkén és tudományos munkatársaként. 1993- tól az AGB Hungary Kft. (AGB Nielsen Médiakutató Kft.) ügyvezető igazgatója. |
Vörös Csilla Ügyvezető igazgató |
Ogilvy Group Central & Eastern Europe |
Wim Vermeulen 17 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing és reklám területén, emellett 10 évet dolgozott internet marketing szakterületen az FMCG Média és Technológia részlegén. Nemzetközileg eismert előadó az Interaktív TV Reklám, az Ingame hirdetések és a Web 2.0 témakörökben. Pályája kezdetén a Young & Rubicamnek és a Lowe-nak dolgozott, majd 1996-ban megalapította az e-Corporation nevű internetes ügynökséget. 2002-ben csatlakozott az Ogilvy céghez. Az Ogilvy Interaktív Divíziójának brüsszeli vezetőjeként többek között az első interaktív TV-reklám, szórakoztató TV-show és ingame reklámkampány fűződik nevéhez. Regionális vezetőként az Ogilvy Közép-Kelet-európai divíziójának terjeszkedéséért felel a digitális marketing szakterületen |
Wim Vermeulen Director Digital Innovation |
T-Mobile |
Közgazdász, MBA-diplomás. Pályáját üzletkötőként kezdte a Nikex Külkereskedelmi Vállalatnál, majd 1985-1991 között Pekingben dolgozott, mint kereskedelmi titkár, majd tanácsoshelyettes. 1992-től a Westel Rádiótelefon Kft.-nél országos értékesítési menedzser, később marketing igazgatóhelyettes, majd 1994-től vezérigazgató-helyettes és marketing igazgató. 1996 februárjától a T-Mobile Magyarország Rt. marketing és értékesítési vezérigazgató-helyettese, 2006-ban vezérigazgatója. Kiemelkedő szerepe volt a 2004. évi Westel/T-Mobile név- és márkaváltásban. 2006. március 1-jétől a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese, a Mobil Szolgáltatások Üzletág vezetője. 2008. január 1-jétől a Lakossági Szolgáltatások Üzletág vezetője. |
Winkler János Vezérigazgató-helyettes és lakossági szolgáltatások üzletág vezetője |
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. további részletek » |
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. további részletek » |