PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK
ELŐADÓK

Econet
Balázs Csaba az ELTE jogi karának elvégzése után megjárta többek között az ÁPV Rt., a Sportfólió Kht. és a Stadion Invest Rt. Igazgatói posztját, 2006-tól az econet.hu Média, Telekommunikációs és Vagyonkezelő Nyrt. Elnöke. Az általa irányított cégcsoportba tartozik többek között az Est Média, a Freeblog.hu, a Sziget.hu és az Externet.
Balázs Csaba Vezérigazgató

Index
Bazsó Gábor, alias Nino Karotta az autós újságírás egyik fenegyereke, a Totalcar tévéműsor egykori műsorvezetője, az Index online videótartalomért felelős vezetője és az Index alá tartozó Totalcar.hu ügyvezető igazgatója. Saját blogján (karotta.blog.hu) ismerkedhetünk meg életével és munkásságával.
Bazsó 'Karotta' Gábor Online videotartalomért felelős vezető

Blogter
Meghívott előadó a PPKE-BTK Kommunikáció Intézetében, több hazai "web kettes" szolgáltatás, kifejlesztésében és üzemeltetésében vett részt, például a blogter.hu blogszolgáltató, vagy a videobomb.hu videó megosztó és a linkter közösségi híroldal. Szakmai blogját a doransky.hu alatt írja.
Dobó Mátyás Tartalomfejlesztési igazgató

Arcus Search
Üzletágvezető az Arcus Search-nél. Szakmai tapasztalat: 2007 szeptember 1 Arcus Search divízióvezető 2002. január – 2007 augusztus 31. Arcanian Consulting vezető tanácsadó 2001. – 2002 EnterNet portál főszerkesztő 1996. - 2001. CHIP Magazin szakújságíró, szerkesztő Szervezeti tagságok 2006 - Google Adwords Professional minősítés 004-2005 SEMPO (Search Engine Marketing Professionals Organization) 2004-2006 SMA-EU (Search Marketing Association – EU) Working Group Member
Fazakas László Üzletágvezető

[origo] Zrt.
Gazsó Gábor immár nyolc éve dolgozik az online hirdetési piacon, 2001-től az [origo] kötelékében dolgozik, ahol vezetőtársával, Somogyi Péter Pállal és kollégáival a digitális marketing elkötelezett híveként rendületlenül építik, bővítik és fejlesztik Magyarország legnagyobb online értékesítési házát, az Adhouse-t. Munkája mellett a magánéletben is egy fajta „önkéntes online nagykövetként” igyekszik mindenkit meggyőzni az internetes felület erejéről és hatékonyságáról.
Gazsó Gábor Médiaértékestési igazgatóhelyettes

Index
1991-ben informatikus mérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen. Cége alvállalkozóként már az egyetemi évek alatt bedolgozik a Magyar Televízióhoz, később pedig részt vesz az első hazai interaktív médiatermék, az ABCD CD-ROM magazin, majd az első magyar nyelvű internetes újság, az iNteRNeTTo megalapításában és szerkesztésében. 1999-ben, kiadójukkal támadt emlékezetes konfliktusuk után részt vesz az Index.hu megalapításában, ahol 2004 elejéig az igazgatótanács tagja, a vállalat munkáját jelenleg tanácsadóként segíti.
Gerényi Gábor Stratégiai tanácsadó

UPC
Grósz Judit a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, majd ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-en végezte szakmai gyakorlatát. Itthoni pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte Account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. Marketingvezetője lett. 2000 óta a UPC Magyarország Kft. csapatát erősíti, ahol a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003. novemberétől országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vesz részt a társaság munkájában.
Grósz Judit Marketing és értékesítési igazgató

Coca-Cola
Katalin az egyik legnagyobb hazai édesipari cégnél, a United Biscuits Győri Keksznél kezdte pályafutását, ahol különböző hazai és nemzetközi márkák sikeréhez járult hozzá. 2000-ben a Fanta és Sprite márkamenedzsereként csatlakozott a Coca-Colához (CC), később a szénsavas üdítőitalok kategóriájának márkamenedzsere lett, majd 2004-ben a CC regionális marketing menedzsereként folytatta pályáját. Munkájával nemcsak Magyarország legnagyobb üdítőital márkájának jövőjét alakí­tja ki, hanem számos lokális márkastratégia fejlesztése is a nevéhez fűződik.
Halász Kata Marketing igazgató

Microsoft Digital Advertising Solutions Online Services Group
Arend Hendriks a Microsoft digitális szolgáltatásokért felelős regionális vezetője a közép- és kelet-európai térségben. A Microsoft webes alkalmazáscsomagja, a Windows Live és az MSN márkák magyarországi és közép-európai bevezetése és a regionális stratégiák kidolgozása fűződik nevéhez. A cég digitális marketing területének újrapozicionálásáért is felelős. Jelenleg Svájban él feleségével, legfontosabb hobbija a síelés.
Hendriks, Arend CEE igazgató

[origo] Zrt.
Az ELTE TFK magyar-történelem szakán végzett, emellett tanult a Szociológiai Intézetében szociológián. Karrierje első állomása a Figyelő Kiadói Rt. volt, ezután ment át a Danubius Kereskedőház Rt-hez dolgozni, a DSH marketingigazgatója volt, majd innen igazolt a Magyar Televízióhoz, ahol a marketing részleg vezetői feladatait látta el. 2007-ben a Szonda Ipsos marketingigazgatója volt, 2008. január 1-jén csatlakozott az [origo] csapatához. Van sajtós, rádiós, televíziós tapasztalata, és nagyon örül, hogy most a legdinamikusabb médiatípust tanulmányozhatja működés közben. Hobbija az evezés, s reméli, lesz lehetősége arra, hogy gyermekeit is megtaníthassa erre a szép sportra.
Horváth Réka Stratégiai tartalomfejlesztő

Adidas Magyarország
Jenet Katalin a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett, főbb szakterületei a marketing kommunikáció és nemzetközi gazdálkodás. Az elmúlt 8 év során több szektorban dolgozott marketing területen, megfordult a Lay’s Magyarországnál, az UNILEVER-nél, volt marketing menedzser a Sanománál, jelenleg az Adidas Magyarország kommunikációs vezetője, a márka magyarországi kommunikációs és PR aktivitásaiért felel. Szabadidejében a játékosság és a kihívás is szerepet kap, melyből az elsőt a rendszeres squash meccsek, míg az utóbbit az egyre több lefutott kilométer testesíti meg.
Jenet Katalin Kommunikciós vezető

ETARGET
1978-ban született, középiskolai tanulmányait 1996-ban fejezte be. 1998-ban a T-Mobile (akkor még EuroTel) mobiltelefon-szolgáltatónál kezdett dolgozni, ahol ügyfélszolgálati menedzserként tevékenykedett. 2002-ben került az Orange mobiltelefon-szolgáltatóhoz, ahol értékesítési menedzser funkciót töltött be kis- és középvállakozások számára. 2004-től az Intersonic társaságnál, mint DVD-stúdió menedzser dolgozott, ahol a DVD gyártásért volt felelős. 2005. novemberétől tölti be az ETRAGET Kft. magyarországi részlegének Country Manager pozícióját.
Kálmán Tamás Country Manager

UPC Broadband
Az egyik legismertebb televíziós szakember a digitális kommunikáció és az új média területén. A UPC Broadband TV produkciós alelnöke a karrierjét a BBC Interaktív TV részlegének alapító tagjaként kezdte, majd a Carlton Televíziónál folytatta, ahol design és produkciós vezető, valamint kreatív igazgató volt. A UPC-hez való csatlakozása előtt a UPC testvérvállalataként működő Chellomedia-hoz tartozó iTV és eTV ügyvezető igazgatója volt. Jelenleg Hollandiában él feleségével és két gyermekével.
Kearney, Andrew TV produkciós alelnök

Kirowski
A Kirowski keresőmarketing-üzletága, az Iprospect igazgatója. A közgazdász végzettségű szakember­ a KVIF kereskedelmi szakának reklám szakirányán, majd a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi karán szerzett diplomát. 1998-ban ő volt az elindítója az első hazai online reklámkampánynak, azt követően pedig nemzetközi kommunikációs (DDB, McCann Erickson) és médiaügynökségeknél (OMD) dolgozott marketingszakértőként. A Telnet Hungary stratégiai igazgatója, később a Red-stars interaktív kommunikációs Rt. alapító-tulajdonos vezérigazgatója. 2005 és 2006 között a Ringier kapcsolati marketing osztályát vezette.
Keresztúri Gergely Keresőmarketing igazgató

Szonda-Ipsos/Gemius
Kovács Márton közgazdászként majd szociológusként végzett Budapesten. Az Ariosz, majd a Szonda Ipsos kutatásvezetőjeként az elmúlt években az internethez, információs társadalomhoz, a távközlési és az energiaszektorhoz, valamint a média területeihez kötődő projektekben vett részt kutatóként és tanácsadóként egyaránt, így többek között a Nemzeti Szélessávú Stratégiát megalapozó kutatásban, tartalomfogyasztás alapú szegmentációs elemzésekben, fogyasztás-előrejelzésekben és statisztikai modellezésekben. Jelenleg a Gemius/Ipsos Audience online közönségmérési megoldás hazai projektjét vezeti a Szonda Ipsos-nál.
Kovács Márton Kutatásvezető

UNIQA
2007. január 1-je óta az UNIQA kommunikációs vezetője. A K&H-nál dolgozott marketing vezetőként, nevéhez fűződik az Argosz Biztosító re-brandingje, jelenleg az UNIQA marketing stratégiájáért, külső- és belső, termék- és image kommunikációjáért, a szponzorációért és a külsős rendezvényekért felel. Az UNIQA Vital Club márkaépítésén is dolgozik. MBA diplomás. Gyakori önkéntes sportrendezvényeken, gátépítésen áradáskor, szenvedélyesen űzött hobbija a vitorlázás.
Mihók Ildikó Kommunikációs vezető

Neo Interactive
"Az internetes láthatóság egyet jelent a keresőkben való láthatósággal” – vallja Miyazaki Jun, a Neo Interactive SEO (kereső optimalizálás) divíziójának vezetője, aki nap, mint nap azért dolgozik, hogy ügyfelei a keresőkben minél előkelőbb pozíciókban foglaljanak helyet. A keresőmotorok mágusa civilben szenvedélyes sci-fi fanatikus és véleményalkotó blogger, a blogokat ugyanis a jövő társadalom-befolyásoló tényezőinek tartja. Science-fiction rajongóként részt vett az Átjáró Nap, majd később Átjáró Találkozások néven futó rendezvénysorozat szervezésében, mely olyan tévésorozatok és mozifilmek sztárjait hozta el először Magyarországra közönségtalálkozóra, mint a Star Trek, a Csillagok Háborúja vagy a Lost.
Miyazaki Jun SEO divízió vezető

BME-ITTK
Kétségtelen, hogy Molnár Szilárd pályaképét elnézve nincs még egy szókapcsolat, mely annyiszor ismétlődne, mint az információs társadalom, és nincs még egy olyan szakember ma Magyarországon, aki kompetensebb lenne a témában. A többtucatnyi publikációt, számos konferenciát és előadást maga mögött tudó szakember főbb kutatási területei közé tartozik a társadalmi tőke, az elektronikus közigazgatás, az eInclusion, a digitális megosztottság, és a Sulinet program. Molnár Szilárd immár kereken 10 éve a Budapesti Műszaki Egyetem, Információs Társadalom- és Trendkutató Központban dolgozik, 2006-tól pedig annak igazgatója. Büszke rá, hogy 10 év alatt sikerült önerőből létrehozni és fenntartani egy olyan független társadalomtudományi kutatóintézetet, amelyik ma már talán számos témakör esetében megkerülhetetlen. Molnár Szilárd a Brand Festival Digital-on az internet kutatásról és annak társadalmi aspektusairól tart majd előadást.
Molnár Szilárd Digitális megosztottság kutatóműhely vezetője

Troika
A Troika alapító tagja a párizsi Nemzeti Művészeti és Mesterképző Iskolán (Ecole Nationale Superieure d'Arts et Metiers) tanult, ahol mérnöki mesterfokozatot szerzett. A főiskola elvégzése után Milánóban kezdett dolgozni termék- és belsőtervezőként. 2003-ban mesterfokozatot szerzett a londoni Royal College of Art formatervező szakán, majd 2004-ben két egyetemi barátjával alapította meg a Troika formációt. A világ számos nagyvárosában volt már kiállítása Londontól New York-on keresztül Tokióig, legfontosabb partnerei: British Airways, BBC, MTV Networks, Warner Music.
Noel, Sebastian Alapító

Ormós ügyvédi iroda
Dr. Ormós Zoltán ügyvéd, az Ormós Ügyvédi Iroda vezetője. Ormós Zoltán a Köves és Társai Clifford Chance Ügyvédi Iroda munkatársaként kezdett el foglalkozni az infokommunikációs joggal és annak részterületeivel. A Business Software Alliance-nek végzett munkák hamar ismertté tették nevét a szakmában. 2000-ben megalapította az Ormós Ügyvédi Irodát, mely nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az informatikai jog, a távközlési jog, valamint a szerzői jog területén. Előadása ajánlott mindenkinek, akit érdekelnek a reklámokkal, illetve az internettel kapcsolatos szerzői jogi kérdések.
Ormós Zoltán, Dr. Alapító

Sanoma Budapest Zrt.
27 éves, 2002-ben Vállalkozásszervező közgazdászként végzett a Szent István egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémián. A Sanománál 2001 szeptembere óta van, pályafutását gyakornokként kezdte. 2003-tól értékesítőként, 2006-tól pedig az újonnan alakult szolgáltatásértékesítési csoport vezetőjeként tevékenykedett, majd 2007 májusától a teljes online sales tevékenységért felel hirdetési igazgatóként.
Palocsay Géza Online hirdetési igazgató

Google Hungary
A keresőóriás magyarországi képviselője 2006. vége óta. Legfőbb feladata a cég magyarországi tevékenységének elindítása, felelős a magyarországi üzleti terv elkészítése, valamint a partnerkapcsolatok kialakítása mellett a direkt értékesítési csapat felépítéséért is. A BGF-KKF és a Lincoln University közös programjában szerzett üzleti diplomát, majd a Pécsi Egyetemen tanult tovább. Pályafutását a marketingkommunikáció területén kezdte, nemzetközi reklámügynökségek ügyfélkapcsolati osztályain, majd tevékenységét a reklámértékesítés és a teljes marketing, valamint PR területére bővítette az HBO magyarországi irodájában. Rövid T-Mobile-os márkastratégiai kitérő után érkezett a Google helyi irodájának élére. A BGF-KKF rendszeres vendégelőadója, marketingkommunikációs jegyzet társszerzője.
Peresztegi Zoltán Country Representative

Information Architecture Institute
A Practical Information Architecture (Gyakorlati információ-architektúra) és a Web Dogma '06 könyvek szerzője, az európai információ-architektúra egyik legtekintélyesebb alakja. B2B kommunikációs anyagok és marketing-stratégiák kifejlesztésével foglalkozik, az általa létrehozott microsite a blog interaktív elődjének tekinthető. Reiss jelenleg a Information Architecture Institute igazgatótanácsának elnöke, továbbá az interaktív alkalmazásokat és weboldalakat tervező FatDUX cég vezérigazgatója.
Reiss, Eric Elnök

Mediaedge:cia
Hazánk egyik legtapasztaltabb médiaügynökségi szakembere, pályafutását 1995-ben kezdte a McCann Erickson médiaosztályán, 2000 óta pedig a Mediaedge:cia ügyvezetője, mely Magyarország egyik vezetõ médiakommunikációs ügynöksége. Alapító tagja a MAKSZ médiaszekciójának, éveken keresztül alelnök volt, a tavalyi évtől pedig már elnökként irányította a munkát. A médiaszakember által vezetett ügynökség 2007-ben az év ügynöksége volt.
Simon Zsolt Ügyvezető igazgató

Ran Slavin egy Tel-Avivban élő, sokoldalú audiovizuális művész. Munkáiban a digitális és akusztikus zene, az experimentális film- és videóművészet különböző formáit használja fel. A kortárs művészetek és az aktuális, új zenei szcénák között mozgó Slavin alkotásait nehezen lehet meghatározni: sokarcú, erősen urbánus, sötét hangulatú és gyakran szürreális. Élő audiovizuális performanszaiban a hang és a videó erősen kapcsolódik egymáshoz. Videói, zenéje és élő fellépései során megtapasztalhatjuk Slavin sajátos audiovizuális birodalmát, ahol az urbán és az absztrakt, a reál és a hiperreál művészet valósul meg egy álomszerű atmoszférában. Olyan lemezkiadóknál jelentek meg felvételei, mint a portugál Cronica, a frankfurti Mille Plateaux és a brüsszeli Sub Rosa. www.ranslavin.com
Slavin, Ran Audiovizuális művész

Kitchen Budapest
1976-ban született Budapesten. Diplomáját Svédországban szerezte, majd ugyanott az Építészet és Média Technológia Tanszék oktatójaként tevékenykedett. Ezzel párhuzamosan a stockholmi Interactive Institute (Smart Studio), és a budapesti MOKK Media Research kutatójaként is tevékenykedik. Workshopokat, előadásokat tart különböző európai egyetemeken, emellett vezeti az AETHER irodát (www.aether.hu), aminek profilja a mediális környezet-fejlesztés. Szabolcs alkotóként az új technológiák kulturális hatásait kutatja, installációiban olyan megoldásokra törekszik, melyek a tér, a technológia és az interakció egyidejű érvényesítését valósítják meg.
Somlai-Fisher Ádám Kutató

Neo Interactive
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. 2007-ben elvállalja a HipeRV újmédiás éves kiadvány főszerkesztői pozícióját, 2008-ban pedig társszervezőként a BrandFestival Digital elnöki tisztségét.
Soós Gergely Ügyvezető igazgató

Coca-Cola Magyarország
A Coca-Cola Magyarország médiaigazgatója zökkenőmentes karriert tudhat a háta mögött. A Közgazdaságtudományi Egyetemen vezetés-szervezés szakirányon végzett, innen egyenes út vezetett a Coca-Cola-hoz, ahol 2001 óta média területen dolgozik. Az elmúlt évek során egyedülálló tapasztalatra tett szert a vállalati online és offline médiakommunikáció terén, jelenleg három ország, Csehország, Magyarország és Szlovákia média megjelenéseit irányítja.
Spielmann Katalin Médiaigazgató

Darwin's Marketing Evolution
Szekfű Balázs közgazdász, kommunikációs szakértő, a memetika marketingben való alkalmazásában Magyarországon egyedülálló intézet, a Darwin’s memetikai labor működtetője. Fő érdeklődési területe a kommunikáció, a memetika, a hálózatelmélet és az új infkommunikációs technológiák. 2006-ban részt vett a Yale Egyetem18 fős „elitképző” kurzusán, ahová a hallgatókat száz ország mintegy ezer jelentkezőjéből választottak ki. A kurzus illusztris résztvevői közt volt többek közt a Costa Rica-i pénzügyminiszter, az ENSZ főtitkárhelyettesének kabinetfőnöke és az etiópiai szerzői jogi hivatal vezetője. Szekfű Balázs üzletemberként ott volt a Carnation és a Sziget Kft. alapítói közt, magánemberként szenvedélyes világutazó és ex-Tilosos műsorvezető magas.les néven. Előadása ajánlott mindenkinek, aki új utakat keres a marketing-kommunikáció terén. A kommunikációs szakember Mém-hálózatok a brandingben címmel arról beszél majd, hogyan használhatóak a memetika eredményei a gyakorlati marketingben.
Szekfű Balázs Stratégiai igazgató

Klikkmánia.hu
Sziebig Péter közgazdászként végzett vezetés szervezés szakirányon, 2000-től az internetes alkalmazások fejlesztésével foglalkozó eVolution Media ügyvezetője és tulajdonosa volt egyben. Később az e-kereskedelemmel foglalkozó Viala Kft.-hez igazolt, ahol először a NetPincer.hu-nál dolgozott, 2007-től pedig a Klikkmánia online ügynökség ügyvezetője. Közben könyvet írt, „Eljárás interaktív hirdetés kiszolgálására” címmel kitalált és bejegyzett egy szabadalmat, külföldi terjeszkedést vezényelt és felépített egy ügynökséget. A szakember büszke rá, hogy egy robbanás előtt álló piacon, egy hiperváltozékony környezetben kell megülnie nap, mint nap egy dinamikusan növekvő szervezetet.
Sziebig Péter Vezető

RTL Klub
Az RTL Klub online üzletágának 2007-ben kinevezett vezetője tömegkommunikációs szakértő, rádiós újságíró és tanár egyben. Dolgozott a T-Online pr-vezetőjeként, volt számítógépes játékokkal foglalkozó lap főszerkesztője, 4 éven át a Magyar Rádió alkalmazottja volt, s immár csaknem másfél évtizede vezet műsort a Petőfi Rádión. Nagy elszántsággal rendelkező embernek tartja magát, aki folyamatos nyitottságával igyekszik megmutatni, hogy a magyarországi média is képes lehetne megújulásra, korszerű tartalomszolgáltatásra, hatékony működésre.
Szilágyi Árpád Online üzletág vezető

IndexTools (Yahoo!)
Sikeres vállalkozó és informatikai szakember, 2006-ban "Az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójává" választották, az általa alapított IndexTools jelenetős részét pedig épp a közelmúltban vásárolta fel a Yahoo. 19 évesen létrehozta a szalagos kordonok forgalmazásával foglalkozó Tensa Kft.-t, majd 2000-ben megalapította a webanalitikai szoftvereket fejlesztő IndexToolst, mely ma a piac vezető vállalata és New Yorkban is rendelkezik irodával. Az Index- Tools ügyfeleinek fele Amerikában van, de Európából is sokan fordulnak hozzájuk. Idei bevételük 500 millió forint körül várható, jövőre ennek a duplájára számítanak.
Szőke Márton Ügyvezető igazgató

Adverticum
Az Adverticum Zrt. megalakulása óta részt vesz a vállalat munkájában, korábban mint az ügyfélkapcsolatokért felelős vezető, 2005 óta pedig mint kereskedelmi és marketing igazgató. 2006-ban irányításával vezette be a cég az ügyfelek mind jobb kiszolgálását segítő CRM rendszert az Adverticumnál, az idei év nagy kihívása pedig az új generációs hirdetés-kiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer Next Generation piaci bevezetése, brandjének felépítése.
Szutor Ferenc Kereskedelmi igazgató

Zoom.hu
Volt kommandós, a Különleges Szolgálat egykori műveleti parancsnoka 1991-1998 között. Tanulmányait Rendőrtiszti és Katonai Főiskolán, illetve a Corvinus Egyetem Manager szakán végezte. A médiában politikai ütközőemberként (különösen 2002-ben), és az utóbbi két évben rendőrségi szakértőként ismert. Alapítója a magyar kis- és középvállalkozásokat tömörítő Gazdasági Reformklubnak. Gazdasági érdekeltségeit tekintve több cég tulajdonosa, melyek az építő ipari műszaki tervezésben, pénzügyi tanácsadásban dolgoznak itthon és külföldön. Új befektetése a ZOOM. hu internetes hírportál elindítása.
Tarjányi Péter Alapító

R-Time
Az RTL Klub reklámidejét értékesítő R-time ügyvezető igazgató-helyettese otthon van a kereskedelmi televíziók világában. 1997-ben a TV2-nél kezdte client service managerként, majd key accountként folytatta. 2000-ben került az RTL Klubhoz értékesítési csoportvezető majd Head of sales pozícióba. 2004 óta a csatorna tulajdonában lévő R-time ügyvezető-helyettese.
Vidus Gabriella Ügyvezető igazgató-helyettes

AGB Nielsen Médiakutató Kft
1979-ben végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. Master of Arts fokozatot szerzett 1986-ban a Connecticuti Egyetemen Politikatudomány és Közvéleménykutatás területen, 1991-93 között a University of Massachusetts Posztgraduális kommmunikációs tanulmányok (Ph.D. program) hallgatója. A Társadalomudományi Intézetben dokumentátor (1980-83), majd a Tömegkommunikációs Kutató Központban dolgozott 1983-tól tudományos titkárkén és tudományos munkatársaként. 1993- tól az AGB Hungary Kft. (AGB Nielsen Médiakutató Kft.) ügyvezető igazgatója.
Vörös Csilla Ügyvezető igazgató

Ogilvy Group Central & Eastern Europe
Wim Vermeulen 17 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing és reklám területén, emellett 10 évet dolgozott internet marketing szakterületen az FMCG Média és Technológia részlegén. Nemzetközileg eismert előadó az Interaktív TV Reklám, az Ingame hirdetések és a Web 2.0 témakörökben. Pályája kezdetén a Young & Rubicamnek és a Lowe-nak dolgozott, majd 1996-ban megalapította az e-Corporation nevű internetes ügynökséget. 2002-ben csatlakozott az Ogilvy céghez. Az Ogilvy Interaktív Divíziójának brüsszeli vezetőjeként többek között az első interaktív TV-reklám, szórakoztató TV-show és ingame reklámkampány fűződik nevéhez. Regionális vezetőként az Ogilvy Közép-Kelet-európai divíziójának terjeszkedéséért felel a digitális marketing szakterületen
Wim Vermeulen Director Digital Innovation

T-Mobile
Közgazdász, MBA-diplomás. Pályáját üzletkötőként kezdte a Nikex Külkereskedelmi Vállalatnál, majd 1985-1991 között Pekingben dolgozott, mint kereskedelmi titkár, majd tanácsoshelyettes. 1992-től a Westel Rádiótelefon Kft.-nél országos értékesítési menedzser, később marketing igazgatóhelyettes, majd 1994-től vezérigazgató-helyettes és marketing igazgató. 1996 februárjától a T-Mobile Magyarország Rt. marketing és értékesítési vezérigazgató-helyettese, 2006-ban vezérigazgatója. Kiemelkedő szerepe volt a 2004. évi Westel/T-Mobile név- és márkaváltásban. 2006. március 1-jétől a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese, a Mobil Szolgáltatások Üzletág vezetője. 2008. január 1-jétől a Lakossági Szolgáltatások Üzletág vezetője.
Winkler János Vezérigazgató-helyettes és lakossági szolgáltatások üzletág vezetője
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani.
további részletek »
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent.
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM