Bevezető
Köszöntő és bevezető: Online Oxigént fogyasztunk és termelünk
09:30 - 09:45
Soós Gergely - Neo Interactive, Ügyvezető igazgató
Barna Tamás - Republic Advertising&Branding, Ügyvezető igazgató
Barna Tamás - Republic Advertising&Branding, Ügyvezető igazgató
I. Blokk
Hol vagyunk? Mérés - Keresés - Hatékonyság
Digitális sikertörténet - Rajta vagyunk a térképen!
09:45 - 09:50
Szőke Márton - IndexTools (Yahoo!), Ügyvezető igazgató
Magyarország internettérképe - Ki van hatással kire?
09:50 - 09:55
Kovács Márton - Szonda-Ipsos/Gemius, Kutatásvezető
Netless-ek és netokraták: a magyar információs társadalom rétegződése
09:55 - 10:00
Molnár Szilárd - BME-ITTK, Digitális megosztottság kutatóműhely vezetője
Hogyan találnak meg a digitális köztérben? Keresőmarketing.
10:05 - 10:10
Sziebig Péter - Klikkmánia.hu, Vezető
Márkaépítés a keresőoldalak segítségével? Keresőoptimalizáció.
10:10 - 10:15
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
II. Blokk
New media eszközök - túl az interneten
Brand építés és reklám a digitális TV-ben (angol nyelvű)
10:35 - 11:20
Kearney, Andrew - UPC Broadband , TV produkciós alelnök
Digitális közterület - London Heathrow-tól Budapestig (angol nyelvű)
11:20 - 11:45
Noel, Sebastian - Troika, Alapító
Brandépítés a mobil-interneten
11:45 - 11:55
Winkler János - T-Mobile, Vezérigazgató-helyettes és lakossági szolgáltatások üzletág vezetője
Kávészünet
12:20 - 12:45
III. Blokk
Community marketing
Social ads (angol nyelvű)
12:45 - 13:15
Hendriks, Arend - Microsoft Digital Advertising Solutions Online Services Group, CEE igazgató
Közösségi marketing - reklám a blogon - pay-per-post
13:15 - 13:20
Dobó Mátyás - Blogter, Tartalomfejlesztési igazgató
Ebédszünet - közben: Ran Slavin / Memory Tunes Live - audióvizuális rögtönzések
13:45 - 14:30
IV. Blokk
TV vs. Internet
Buying an audience versus creating an audience (angol nyelvű)
14:30 - 15:00
Wim Vermeulen - Ogilvy Group Central & Eastern Europe, Director Digital Innovation
Digitális videotartalmak. A jövő az analfabétáké!
15:00 - 15:05
Bazsó 'Karotta' Gábor - Index, Online videotartalomért felelős vezető
Branded content az Origón
15:05 - 15:10
Gazsó Gábor - [origo] Zrt., Médiaértékestési igazgatóhelyettes
Brandcasting case-study II. London Expedíció
15:15 - 15:20
Jenet Katalin - Adidas Magyarország, Kommunikciós vezető
Kávészünet
15:45 - 16:05
V. Blokk
Kockázatok és tabuk
Branding dangers: how NOT to build a brand digital? (angol nyelvű)
16:05 - 16:35
Reiss, Eric - Information Architecture Institute, Elnök
"Lopás" online: szerzői jogi kockázatok az interneten és az online térben
16:35 - 16:40
Ormós Zoltán, Dr. - Ormós ügyvédi iroda , Alapító
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: felvásárlás
16:40 - 16:45
Balázs Csaba - Econet, Vezérigazgató
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: építés
16:45 - 16:50
Tarjányi Péter - Zoom.hu, Alapító
Mém network a márkázásban
16:50 - 16:55
Szekfű Balázs - Darwin's Marketing Evolution, Stratégiai igazgató
Kávészünet
17:10 - 17:20
Workshop
Google is the new agency? - workshop. Moderálja: Palocsay Géza (Sanoma)
17:00 - 17:45
Sziebig Péter - Klikkmánia.hu, Vezető
Peresztegi Zoltán - Google Hungary, Country Representative
Fazakas László - Arcus Search, Üzletágvezető
Keresztúri Gergely - Kirowski, Keresőmarketing igazgató
Kálmán Tamás - ETARGET, Country Manager
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
Palocsay Géza - Sanoma Budapest Zrt., Online hirdetési igazgató
Peresztegi Zoltán - Google Hungary, Country Representative
Fazakas László - Arcus Search, Üzletágvezető
Keresztúri Gergely - Kirowski, Keresőmarketing igazgató
Kálmán Tamás - ETARGET, Country Manager
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
Palocsay Géza - Sanoma Budapest Zrt., Online hirdetési igazgató
Internet vs. TV - digitális GRP - kerekasztal-beszélgetés. Moderálja: Simon Zsolt.
17:00 - 17:45
Spielmann Katalin - Coca-Cola Magyarország, Médiaigazgató
Horváth Réka - [origo] Zrt., Stratégiai tartalomfejlesztő
Vörös Csilla - AGB Nielsen Médiakutató Kft, Ügyvezető igazgató
Vidus Gabriella - R-Time, Ügyvezető igazgató-helyettes
Simon Zsolt - Mediaedge:cia, Ügyvezető igazgató
Horváth Réka - [origo] Zrt., Stratégiai tartalomfejlesztő
Vörös Csilla - AGB Nielsen Médiakutató Kft, Ügyvezető igazgató
Vidus Gabriella - R-Time, Ügyvezető igazgató-helyettes
Simon Zsolt - Mediaedge:cia, Ügyvezető igazgató
social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közössé további részletek » |
közösségi marketing
Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén jól szolgálja a következő, ügyfélszerzéshez szükséges, alapvető fontosságú feltétel további részletek » |
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következet további részletek » |