Bevezető
Köszöntő és bevezető: Online Oxigént fogyasztunk és termelünk
09:30 - 09:45
Soós Gergely - Neo Interactive, Ügyvezető igazgató
Barna Tamás - Republic Advertising&Branding, Ügyvezető igazgató
Barna Tamás - Republic Advertising&Branding, Ügyvezető igazgató
I. Blokk
Hol vagyunk? Mérés - Keresés - Hatékonyság
Digitális sikertörténet - Rajta vagyunk a térképen!
09:45 - 09:50
Szőke Márton - IndexTools (Yahoo!), Ügyvezető igazgató
Magyarország internettérképe - Ki van hatással kire?
09:50 - 09:55
Kovács Márton - Szonda-Ipsos/Gemius, Kutatásvezető
Netless-ek és netokraták: a magyar információs társadalom rétegződése
09:55 - 10:00
Molnár Szilárd - BME-ITTK, Digitális megosztottság kutatóműhely vezetője
Hogyan találnak meg a digitális köztérben? Keresőmarketing.
10:05 - 10:10
Sziebig Péter - Klikkmánia.hu, Vezető
Márkaépítés a keresőoldalak segítségével? Keresőoptimalizáció.
10:10 - 10:15
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
II. Blokk
New media eszközök - túl az interneten
Brand építés és reklám a digitális TV-ben (angol nyelvű)
10:35 - 11:20
Kearney, Andrew - UPC Broadband , TV produkciós alelnök
Digitális közterület - London Heathrow-tól Budapestig (angol nyelvű)
11:20 - 11:45
Noel, Sebastian - Troika, Alapító
Brandépítés a mobil-interneten
11:45 - 11:55
Winkler János - T-Mobile, Vezérigazgató-helyettes és lakossági szolgáltatások üzletág vezetője
Kávészünet
12:20 - 12:45
III. Blokk
Community marketing
Social ads (angol nyelvű)
12:45 - 13:15
Hendriks, Arend - Microsoft Digital Advertising Solutions Online Services Group, CEE igazgató
Közösségi marketing - reklám a blogon - pay-per-post
13:15 - 13:20
Dobó Mátyás - Blogter, Tartalomfejlesztési igazgató
Ebédszünet - közben: Ran Slavin / Memory Tunes Live - audióvizuális rögtönzések
13:45 - 14:30
IV. Blokk
TV vs. Internet
Buying an audience versus creating an audience (angol nyelvű)
14:30 - 15:00
Wim Vermeulen - Ogilvy Group Central & Eastern Europe, Director Digital Innovation
Digitális videotartalmak. A jövő az analfabétáké!
15:00 - 15:05
Bazsó 'Karotta' Gábor - Index, Online videotartalomért felelős vezető
Branded content az Origón
15:05 - 15:10
Gazsó Gábor - [origo] Zrt., Médiaértékestési igazgatóhelyettes
Brandcasting case-study II. London Expedíció
15:15 - 15:20
Jenet Katalin - Adidas Magyarország, Kommunikciós vezető
Kávészünet
15:45 - 16:05
V. Blokk
Kockázatok és tabuk
Branding dangers: how NOT to build a brand digital? (angol nyelvű)
16:05 - 16:35
Reiss, Eric - Information Architecture Institute, Elnök
"Lopás" online: szerzői jogi kockázatok az interneten és az online térben
16:35 - 16:40
Ormós Zoltán, Dr. - Ormós ügyvédi iroda , Alapító
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: felvásárlás
16:40 - 16:45
Balázs Csaba - Econet, Vezérigazgató
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: építés
16:45 - 16:50
Tarjányi Péter - Zoom.hu, Alapító
Mém network a márkázásban
16:50 - 16:55
Szekfű Balázs - Darwin's Marketing Evolution, Stratégiai igazgató
Kávészünet
17:10 - 17:20
Workshop
Google is the new agency? - workshop. Moderálja: Palocsay Géza (Sanoma)
17:00 - 17:45
Sziebig Péter - Klikkmánia.hu, Vezető
Peresztegi Zoltán - Google Hungary, Country Representative
Fazakas László - Arcus Search, Üzletágvezető
Keresztúri Gergely - Kirowski, Keresőmarketing igazgató
Kálmán Tamás - ETARGET, Country Manager
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
Palocsay Géza - Sanoma Budapest Zrt., Online hirdetési igazgató
Peresztegi Zoltán - Google Hungary, Country Representative
Fazakas László - Arcus Search, Üzletágvezető
Keresztúri Gergely - Kirowski, Keresőmarketing igazgató
Kálmán Tamás - ETARGET, Country Manager
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető
Palocsay Géza - Sanoma Budapest Zrt., Online hirdetési igazgató
Internet vs. TV - digitális GRP - kerekasztal-beszélgetés. Moderálja: Simon Zsolt.
17:00 - 17:45
Spielmann Katalin - Coca-Cola Magyarország, Médiaigazgató
Horváth Réka - [origo] Zrt., Stratégiai tartalomfejlesztő
Vörös Csilla - AGB Nielsen Médiakutató Kft, Ügyvezető igazgató
Vidus Gabriella - R-Time, Ügyvezető igazgató-helyettes
Simon Zsolt - Mediaedge:cia, Ügyvezető igazgató
Horváth Réka - [origo] Zrt., Stratégiai tartalomfejlesztő
Vörös Csilla - AGB Nielsen Médiakutató Kft, Ügyvezető igazgató
Vidus Gabriella - R-Time, Ügyvezető igazgató-helyettes
Simon Zsolt - Mediaedge:cia, Ügyvezető igazgató
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. további részletek » |
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. további részletek » |