GRÉMIUM

A BrandFestival Digital Szakmai Grémiumába a marketing illetve média területének olyan szakemberei tartoznak, akik különböző aspektusokból, de jól ismerik a digitális világot. Van köztük online marketing-szakember, online média-szakember, reklámszakember, van, aki a blogok világában van otthon, és van, aki a távközlési és tartalomszolgáltatási szektor ismerője. Ők heten egy olyan komplex programsorozatot állítottak össze a BrandFestival Digital-ra, ami összefoglalja mindazt a tudást, ami közelebb vihet minket a digitális világ megismeréséhez és megszelídítéséhez.

PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK
GRÉMIUM

Republic Advertising&Branding
Barna Tamás a Republic of Art Advertising& Branding ügyvezető igazgatója. A világ elsőszámú márkatanácsadója a Siegel and Gale megkeresése után, elsők között kezdett el Magyarországon tudatos stratégiai márkaépítéssel foglalkozni. 2003-ban létrehozója, majd elnöke Közép-Európa legnagyobb márkaépítéssel foglalkozó szakmai találkozójának, a BrandFestivalnak, melynek hatodik rendezvénye az áprilisi digitális marketing találkozó lesz. Az általa vezetett ügynökség az évek során olyan brandekkel működött együtt, mint a Coca Cola, a GSK vagy a K&H, saját projetjeik közt van a Nagy Britmánia vagy az áprilisban megrendezésre kerülő Park Project. A cég saját, naponta frissülő kreatív blogot tart fenn.
Barna Tamás Ügyvezető igazgató

[origo] Zrt.
Gazsó Gábor immár nyolc éve dolgozik az online hirdetési piacon, 2001-től az [origo] kötelékében dolgozik, ahol vezetőtársával, Somogyi Péter Pállal és kollégáival a digitális marketing elkötelezett híveként rendületlenül építik, bővítik és fejlesztik Magyarország legnagyobb online értékesítési házát, az Adhouse-t. Munkája mellett a magánéletben is egy fajta „önkéntes online nagykövetként” igyekszik mindenkit meggyőzni az internetes felület erejéről és hatékonyságáról.
Gazsó Gábor Médiaértékesítési igazgatóhelyettes

UPC
Grósz Judit a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, majd ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-en végezte szakmai gyakorlatát. Itthoni pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte Account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. Marketingvezetője lett. 2000 óta a UPC Magyarország Kft. csapatát erősíti, ahol a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003. novemberétől országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vesz részt a társaság munkájában.
Grósz Judit Marketing és értékesítési igazgató

Blogter
A Blogter Kft. (2005) alapító tulajdonosa és ügyvezetője, irányítása alatt a Blogter kifejlesztette az első hazai web 2.0 blogportált, továbbá a Videobomb nevű közösségi videó-megosztó portált, a Linkter link-megosztó portált és a Hírfigyelő.hu website-ot. A Blogter web 2.0-s szakmai műhelyként számos internetes médium szolgáltatását készítette, például: Népszabadság Blog (NOL), Magyar Reklámszövetség reklámkonferenciája, HVG Golden Blog. Korábban a TEXTlab Kft. vezetőjeként szövegbányászati technológiát szállított nagyvállalatok számára, mint például a Magyar Telekom, Philip Morris, UPC és a Siemens Gmbh. Előzőleg a TELNET Magyarország Rt. produkciós igazgatójaként (2001-02) a Stop! portál szerkesztőségét és tartalmát irányította. Televíziós producerként (1996-2002) a vezetése alatt több száz ismeretterjesztő tévéműsor készült: a Delta (MTV) és a Jövőnéző (TV3) sorozatcímek alatt. Dolgozott még belpolitikai újságíróként a Magyar Távirati Irodánál (1995-96). Egyetemi tanulmányait a JATE médiaszakon végezte el 2002-ben.
Miskolczy Csaba (Prospero) Ügyvezető igazgató

[origo] Zrt.
1999-ben a Matávnet Kft.-nél kezdi pályáját, majd az [origo] médiaértékesítési részlegéhez kerül, kezdetben traffic menedzserként majd médiaértékesítőként. A Matávnet időközben számos átalakuláson megy keresztül (Axelero, majd T-Online ), majd 2007. október 1-jén [origo] Zrt. néven külön médiacéggé alakul át a T-Online korábbi Tartalomszolgáltatási Igazgatósága. A szakember 2007 februárjától irányítja az [origo] Zrt. médiaértékesítési csapatát, az [origo] Adhouse-t. A szakember nevéhez a cég keresőmarketing és online direkt marketing termékeinek kifejlesztése. Jelenleg az [origo] Adhouse teljes körű kiépítése és bevezetése a legfontosabb feladata.
Somogyi Péter Pál Médiaértékesítési igazgató

Neo Interactive
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. 2007-ben elvállalja a HipeRV újmédiás éves kiadvány főszerkesztői pozícióját, 2008-ban pedig társszervezőként a BrandFestival Digital elnöki tisztségét.
Soós Gergely Ügyvezető igazgató

Iko New Media
Közgazdász. 1993-ban került kapcsolatba a média világával, részt vett a Postabank Sajtó Holding felépítésében és irányításában, ahol 36 különböző kiadvánnyal és egy budapesti rádióval dolgozott. Később internetes területre igazolt, az online médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó OTL (On The Line Kft) ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. 2003-tól a Magyar Televízió Rt. kereskedelmi igazgatóságát irányította, majd 2004-ben az IKO MEDIA GROUP-hoz és az IKO Telekom Media Holdinghoz csatlakozott.
Vidus Ildikó Ügyvezető igazgató
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM