Ebben mi, a szervezők úgy próbáltunk segíteni, hogy igyekezetünk szerint világos, hasznos témákat, sallang- és szakzsargon-mentes, pörgős előadásokat nyújtottunk át. Hiszen a mesebeli róka nem érezte a bőrén, amit manapság mindenki: hogy az idő az egyik legnagyobb kincs.
A rendezvényre ellátogatóknak pedig nem volt más dolga, minthogy a digitális szelídítésnek szenteljék ezt a napot. Ugyanis, visszatérve a fenti idézetre, ezzel a befektetéssel „megismerhettek” és „kapcsolatokat teremthettek”.
A magam részéről ezt azzal egészítem ki, hogy biztosra veszem: a résztvevők, az ismeretszerzésen és kapcsolatteremtésen túl, a ráfordított időt is nagyon hamar visszanyerik, és a javukra tudják fordítani a versenyben.
A szervező Neo Interactive és Republic Advertising&Branding reklámügynökségek nevében köszönöm tehát a bennünket bizalmukkal megtisztelőknek, hogy eljöttek, és remélem, találkozunk 2009-ben is!
Üdvözlettel:
Soós Gergely
BrandFestival® Digital elnök, Neo Interactive ügyvezető igazgató