Sikeres volt az első BrandFestival Digital
Az alábbi linkeken ezekből, illetve néhány videóból szemezgettünk.
A Google nem eszik ügynökséget (Kreatív Online)
Digitális premajális (Webisztán)
BFD - tévé vs. internet: egyelőre döntetlen (Kreatív Online)
BrandFestival Digital kvázi live (Kultplay)
Közösségi marketing - "és ez nem bullshit" (Kreatív Online)
Interjú Barna Tamással, a BrandFestival Digital szervezőjével (Est.hu)
BFD - kik neteznek és hogyan? (Kreatív Online)
Interaktív médiumok - kiút a zajból? (Kreatív Online)
A digitális televíziózásé a jövő (Duna Televízió)
Bazsó Gábor: a jövő az analfabétáké (Indavideo)
Isten hozott Digitáliában! (Borsa)
Rosszak a reklámok, halott az analóg TV? (HVG.hu)
Keresőmarketing beszélgetés (Doransky.hu)
5 percben arról, hogy miért érdemes blogban hirdetni (Doransky.hu)
|
social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közössé további részletek » |
közösségi marketing
Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén jól szolgálja a következő, ügyfélszerzéshez szükséges, alapvető fontosságú feltétel további részletek » |
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következet további részletek » |

