PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

Robbantanak a hírpiacon?

2008-04-09 
Tarjányi Péter (a képen), ex-kommandós biztonságpolitikai szakértő és üzletember ezúttal az online piacon kíván robbantani. A Zoom.hu hírportál alapítójaként, előadásában arról beszél, hogy a mára kissé megcsontosodott online hírportál piacon mi lehet egy új kihívó márka szerepe.

 

A Zoom.hu alapító tulajdonosaként, Tarjányi Péter az online médiapiacra lépésnek azt a módját választotta, hogy nulláról felépít egy tartalomszolgáltató márkát, amely (később) akár a "nagyok" babérjaira törhet. Ez alapvetően eltér a szintén a "Kockázatok és tabuk" blokkban szereplő Econet módszerétől, aki viszont felvásárlásokkal érte el azt, hogy mára az épülő médiabirodalmat az Origo-Index-Sanoma "szentháromság" egyik lehetséges kihívójaként emlegetik.

szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani.
további részletek »
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent.
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM