Robbantanak a hírpiacon?
2008-04-09
Tarjányi Péter (a képen), ex-kommandós biztonságpolitikai szakértő és üzletember ezúttal az online piacon kíván robbantani. A Zoom.hu hírportál alapítójaként, előadásában arról beszél, hogy a mára kissé megcsontosodott online hírportál piacon mi lehet egy új kihívó márka szerepe.
A Zoom.hu alapító tulajdonosaként, Tarjányi Péter az online médiapiacra lépésnek azt a módját választotta, hogy nulláról felépít egy tartalomszolgáltató márkát, amely (később) akár a "nagyok" babérjaira törhet. Ez alapvetően eltér a szintén a "Kockázatok és tabuk" blokkban szereplő Econet módszerétől, aki viszont felvásárlásokkal érte el azt, hogy mára az épülő médiabirodalmat az Origo-Index-Sanoma "szentháromság" egyik lehetséges kihívójaként emlegetik.
|
widget
A widget angol nyelvű szóösszevonás, tagjai: window (ablak) és gadget (kb. kütyü). Az egyes digitális felületeken (pl. programok, alkalmazások kezelőfelületein, website-ok felhasználói és adminisztrációs kezelőfelületein stb.) megjelenő kisebb, kompakt fu további részletek » |
brandcasting
Mivel az online reklámpiac egyre pörgősebb, új és innovatív megoldásokra van szükség ahhoz, hogy felhívjuk a figyelmet és felkeltsük az érdeklődést egy termék vagy szolgáltatás márkájára. A brandcasting egyfajta digitális „műsorszórás”, amelyben a márkatu további részletek » |
new media
A kereskedelm szemlélet változását jelzi az ezredfordulón az is, hogy előtérbe került a nem klasszikus hirdetési formák és az új reklámhordozók használata. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy a médiazaj Magyarországon is egyre nagyobb, így a hagyományos re további részletek » |

