PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

Művészi provokáció - Troika

2008-04-07 
A brit művészi és design-formatervező csoport, a Troika vezetője, Sebastian Noel is bemutatót tart majd a fesztiválon - a BrandFestival Digital legsajátosabb előadása várható . Az alkotócsapatot 2003-ban alakította Conny Freyer, Eva Rucki and Sebastien Noel, akik a Londoni Művészeti Egyetemen találkoztak.

A multidiszciplináris művészeti és formatervezői csoport alkotásaiban a grafika, a technika, a kommunikáció, a művészet és a formatervezés keveredik provokáló, mégis játékos stílusban. A londoni Royal College of Art három lelkes fiatalja grafikai, kommunikációs, művészeti háttérrel rendelkezik, saját kezdeményezésre és megbízásból is végeznek különböző munkákat, melyek a felhasználó számára egyszerre jelentenek kihívást és szórakoztatást. Munkáik a művészet és formatervezés határmezsgyéjén mozognak, a csoport fő célkitűzései az egyszerűség, a játékosság és az a szándék, hogy elgondolkodtassák a közönséget.

 

A legismertebb munkáik: egy gerilla SMS-fal funkcióját ellátó SMS Guerilla Projector, a "Shit! I forgot the iPod!" névre hallgató, elektromos kütyük zaját elektromágneses káoszzenévé átalakító szerkezet és a TV Predator, amely egy képkeret, ami a közelében lévő TV-ket zavarja össze (átkapcsolja, lenémítja, átállítja a színeket vagy éppen teljes hangerőn benyomja az éjszaka közepén). Legújabb projektjük, a Cloud névre hallgató installáció a British Airways Heathrow reptér mozgólépcsői felett lebeg időtlenül. Az öt méter hosszú digitális szob­rot pontosan 4638 ezüstpötty fedi, s leginkább a vonatállomások régi információtáblájára emlékeztet.

 

online marketing
Az online marketing, más néven internet(es) marketing, az e-marketing egy fajtája. Az Internet létrejöttének korai éveiben (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig, sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tisz
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója a versenyképesség megőrzésének jegyében. Az eseményen évről évre külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők, szakemberek osztják meg a
további részletek »
web banner
A web banner, bannerreklám vagy egyszerűen csak banner a World Wide Web-en alkalmazott hirdetési forma, az online marketing egyik eszköze. Nevének eredete az angol banner - azaz lobogó, zászló - szó. A reklámozás területén először az offline hirdetési for
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM