PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

Művészi provokáció - Troika

2008-04-07 
A brit művészi és design-formatervező csoport, a Troika vezetője, Sebastian Noel is bemutatót tart majd a fesztiválon - a BrandFestival Digital legsajátosabb előadása várható . Az alkotócsapatot 2003-ban alakította Conny Freyer, Eva Rucki and Sebastien Noel, akik a Londoni Művészeti Egyetemen találkoztak.

A multidiszciplináris művészeti és formatervezői csoport alkotásaiban a grafika, a technika, a kommunikáció, a művészet és a formatervezés keveredik provokáló, mégis játékos stílusban. A londoni Royal College of Art három lelkes fiatalja grafikai, kommunikációs, művészeti háttérrel rendelkezik, saját kezdeményezésre és megbízásból is végeznek különböző munkákat, melyek a felhasználó számára egyszerre jelentenek kihívást és szórakoztatást. Munkáik a művészet és formatervezés határmezsgyéjén mozognak, a csoport fő célkitűzései az egyszerűség, a játékosság és az a szándék, hogy elgondolkodtassák a közönséget.

 

A legismertebb munkáik: egy gerilla SMS-fal funkcióját ellátó SMS Guerilla Projector, a "Shit! I forgot the iPod!" névre hallgató, elektromos kütyük zaját elektromágneses káoszzenévé átalakító szerkezet és a TV Predator, amely egy képkeret, ami a közelében lévő TV-ket zavarja össze (átkapcsolja, lenémítja, átállítja a színeket vagy éppen teljes hangerőn benyomja az éjszaka közepén). Legújabb projektjük, a Cloud névre hallgató installáció a British Airways Heathrow reptér mozgólépcsői felett lebeg időtlenül. Az öt méter hosszú digitális szob­rot pontosan 4638 ezüstpötty fedi, s leginkább a vonatállomások régi információtáblájára emlékeztet.

 

social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közössé
további részletek »
közösségi marketing
Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén jól szolgálja a következő, ügyfélszerzéshez szükséges, alapvető fontosságú feltétel
további részletek »
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következet
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM