PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

Google az új ügynökség?

2008-03-28 
Megroppanhat egy eddig gyorsan fejlődő hazai ügynökségi szektor? Van egyáltalán szükség SEM ügynökségekre? A Google új szerepre tör, és átlépi az eddigi legnagyobb beszállítóit? Hamarosan ugyanezt teszi majd a tévés piacon is?

Forró témát vet fel a délutáni workshop Palocsay Géza (Sanoma) moderálásával a BrandFestival Digitalon.
Keresőmarketinges ügynökségi vezetők, továbbá a Google, valamint a - monopol-helyzetben lévő keresőmotorhoz hasonlóan szintén ún. pay-per-click (PPC) bevételekből gazdálkodó, az Index birodalomhoz tartozó - Etarget képviselője az idei év bombaként berobbant hírét járják körül: ’Google is the new agency?’ címmel.
A piacon nagy vihart kavart felvetéssel és elindult folyamatokkal kapcsolatban az egyik legnagyobb hazai keresőmarketing (SEM) ügynökség, a fizetős keresőtalálatok menedzselését végző Klikkmánia nyílt kiáltványa itt olvasható. A további vitát a workshop-ban kísérhetjük figyelemmel.

pay-per-post
A pay-per-click (avagy cost-per-click kifejezésből alkotott szókapcsolat jelentése egy blogbejegyzés ([post]?) kereskedelmi célú díjazása. A kezdeményezés az Egyesült Államokból indult a payperpost.com site-on 2006 nyarán.
további részletek »
mobilinternet
Az internetes (egyelőre főként world wide web) tartalmak megjelenítése erre alkalmas mobil eszközökön (pl. harmadik generációs mobiltelefon, PDA, hordozható számítógép megfelelő modem kártyával) és szélessávú továbbítási technológiák segítségével. Mivel a
további részletek »
blog
A blog időponttal ellátott bejegyzéseket tárol egy nyilvános weboldalon (illetve magát ezt a weboldalt is szokás weblognak nevezni). A bejegyzések leggyakrabban - de nem szükségszerűen - fordított időrendi sorrendben vannak.
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM