PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

Google az új ügynökség?

2008-03-28 
Megroppanhat egy eddig gyorsan fejlődő hazai ügynökségi szektor? Van egyáltalán szükség SEM ügynökségekre? A Google új szerepre tör, és átlépi az eddigi legnagyobb beszállítóit? Hamarosan ugyanezt teszi majd a tévés piacon is?

Forró témát vet fel a délutáni workshop Palocsay Géza (Sanoma) moderálásával a BrandFestival Digitalon.
Keresőmarketinges ügynökségi vezetők, továbbá a Google, valamint a - monopol-helyzetben lévő keresőmotorhoz hasonlóan szintén ún. pay-per-click (PPC) bevételekből gazdálkodó, az Index birodalomhoz tartozó - Etarget képviselője az idei év bombaként berobbant hírét járják körül: ’Google is the new agency?’ címmel.
A piacon nagy vihart kavart felvetéssel és elindult folyamatokkal kapcsolatban az egyik legnagyobb hazai keresőmarketing (SEM) ügynökség, a fizetős keresőtalálatok menedzselését végző Klikkmánia nyílt kiáltványa itt olvasható. A további vitát a workshop-ban kísérhetjük figyelemmel.

online marketing
Az online marketing, más néven internet(es) marketing, az e-marketing egy fajtája. Az Internet létrejöttének korai éveiben (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig, sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tisz
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója a versenyképesség megőrzésének jegyében. Az eseményen évről évre külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők, szakemberek osztják meg a
további részletek »
web banner
A web banner, bannerreklám vagy egyszerűen csak banner a World Wide Web-en alkalmazott hirdetési forma, az online marketing egyik eszköze. Nevének eredete az angol banner - azaz lobogó, zászló - szó. A reklámozás területén először az offline hirdetési for
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM