Google az új ügynökség?
2008-03-28
Megroppanhat egy eddig gyorsan fejlődő hazai ügynökségi szektor? Van egyáltalán szükség SEM ügynökségekre? A Google új szerepre tör, és átlépi az eddigi legnagyobb beszállítóit? Hamarosan ugyanezt teszi majd a tévés piacon is?
Forró témát vet fel a délutáni workshop Palocsay Géza (Sanoma) moderálásával a BrandFestival Digitalon.
Keresőmarketinges ügynökségi vezetők, továbbá a Google, valamint a - monopol-helyzetben lévő keresőmotorhoz hasonlóan szintén ún. pay-per-click (PPC) bevételekből gazdálkodó, az Index birodalomhoz tartozó - Etarget képviselője az idei év bombaként berobbant hírét járják körül: ’Google is the new agency?’ címmel.
A piacon nagy vihart kavart felvetéssel és elindult folyamatokkal kapcsolatban az egyik legnagyobb hazai keresőmarketing (SEM) ügynökség, a fizetős keresőtalálatok menedzselését végző Klikkmánia nyílt kiáltványa itt olvasható. A további vitát a workshop-ban kísérhetjük figyelemmel.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. további részletek » |
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. további részletek » |