PROGRAM AJÁNLÓ
WEBTÉRKÉP
SZERVEZŐK
SZAKMAI PARTNEREK

gergo_01Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. 2007-ben elvállalja a HipeRV újmédiás éves kiadvány főszerkesztői pozícióját, 2008-ban pedig társszervezőként a BrandFestival® Digital elnöki tisztségét.

szemantikus web
A szemantikus web a jövőbeli világháló elnevezése, amit "gondolkodó" webként, néha web3.0-ként is szoktak említeni. Célja, hogy a World Wide Web-en megtalálható információkat egységbe rendezze, és egy olyan hálózatot hozzon létre, ahol a különböző adatoka
további részletek »
splash page
A splash page (amit szoktak splash screen-ként is említeni) website-ok azon oldala, amit a felhasználó először pillant meg, amikor a site-ra látogat, mielőtt a website fő tartalmaihoz eljutna. Előfordul, hogy splash page-nek hívják magát a site homepage-é
további részletek »
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM